Nowa odsłona bloga!

     Po wielu miesiącach uśpienia bloga powracamy do żywych z jego nową odsłoną! Zmiana chodziła za mną już od jakiegoś czasu. Próbowałam trochę poskubać sama, ale ciągłe rozjazdy nie pozwalały mi skupić się na tym w takim stopniu, w jakim naprawdę chciałam. To sprawiło, że zaczęłam poszukiwać kogoś, kto byłby w stanie spełnić moją wizję i tym o to sposobem trafiłam na Karolinę. Spełniła moją wizję w stu procentach i teraz jestem blogiem zachwycona :D.  




Wracamy do Was bardzo niedługo z filmikiem na koniec wakacji. Mam nadzieję, że teraz już wszystko pójdzie mocno po mojej myśli :). A co Wy sądzicie o niemałej metamorfozie?


17 komentarzy:

  1. Witamy z powrotem! wygląd bloga jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wygląd jest zdecydowanie genialny! No i oczywiście cieszę się, że wracasz do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog wygląda cudownie!
    Super, że wracacie, mam nadzieję, że posty będą często! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd świetny! :) Czekam na kolejne posty! :)
    Pozdrawiamy,
    reksio-the-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Pozdrawiam :)
    pieszpieklarodem.blogspot.com
    P.S. Obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudnie! Czekamy z niecierpliwością na więcej postów! :)
    Pozdrawiam, Alicja i Czika

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda :)
    Też mamy świeży szablon od Karoliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog wygląda teraz świetnie, bardzo podoba mi siękolorystyka :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga jest świetny! :D Bardzo mi się podoba :)
    Do zobaczenia w Sopocie;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd jest bardzo ładny.
    Czekamy na filmik :)

    http://luna-retriever.blogspot.com/
    Pozdrawiamy Ola i Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że znowu jesteście, a wygląd po prostu boski, superaśny!
    Będziemy do Was na pewno wchodzić, czekamy na kolejny post. :D
    Pozdrawiamy cieplutko! :)

    Serdecznie zapraszamy od nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu pięknie! Sama też od dawna zastanawiam się nad zmianą wyglądu, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać - chyba będę musiała się do kogoś zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaardzo mi się podoba nowy wygląd bloga ;) Super, że powracacie i czekam oczywiście na filmik z wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolorki podobają mi się :) Czekamy na filmik :)

    OdpowiedzUsuń